نمایندگی سونی در آزادگان

نمایندگی سونی در آزادگان یک مرکز تعمیراتی و تخصصی می باشد که امورات تعمیرات سونی در کرج صورت پذیر می باشد
امروزه برندهای مختلفی در سراسر دنیا هستند که کار تولید محصولات مختلف را انجام می دهند.
این برندهای معمولا شهرتی جهانی دارند و محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می کنند.
به همین دلیل نیاز می باشد گروهی هایی که در کشورهای مختلف وجود داشته باشند که خدمات و امورات تعمیراتی لوازم تولیدی این برندها را به صورت تخصصی انجام دهند، این مراکز به عنوان نمایندگی شناخته می شوند.
نمایندگی های برندهای مختلف معمولا این خدمات را انجام می دهند:

  • نمایندگی های تخصصی فروش محصولات یک برند
  • نمایندگی های تخصصی تعمیرات محصولات یک برند
  • نمایندگی های فروش و تعمیرات محصولات یک برند

این نمایندگی سونی مرکزی می باشد که در حوزه تعمیرات دارای فعالیت می باشند.
امروزه به دلیل نیاز شدید مردم جامعه مراکز مختلفی راه اندازه شده اند که به عنوان نمایندگی یک یا چند برند امورات تعمیراتی و خدماتی را انجام می دهند.
در واقع اکثر این مراکز نمایندگی های واقعینمی باشند و برای جذب مشتری از تابلوهایی تحت عنوان برندهای مختلف مورد استفاده قرار می دهند.
یک نمایندگی تعمیراتی واقعی مرکزی می باشد که برابر با قوانین و استانداردهای تعریف شده از سوی برندهای مختلف فعالیت دارد و به مشتریان آنها خدمت رسانی می کند.
برای مثال در حوزه تعمیرات انواع تلویزیون های سونی مراکز زیادی هستند که به عنوان نمایندگی سونی در آزادگان درحال فعالیت هستند، ولی نمی توان به خدمات آنها اعتماد داشته باشیم، و بهترین راه حل این می باشد که به نمایندگی های معتبر مراجعه فرمایید.
نمایندگی تعمیر محصولات سونی در آزادگان یکی از این مراکز می باشد که به صورت واقعی و تخصصی به عنوان نمایندگی سونی شناخته می شود.

خدمات نمایندگی مجاز سونی در آزادگان

نمایندگی سونی در آزادگان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تخصصی ترین سرویس ها را آنچنان که شایسته کابران محترم می باشد به این عزیزان ارائه دهند.
این مرکز علاوه بر عرضه جدیدترین محصولات برند سونی به صورت اورجینال، در زمینه تعمیر انواع این دستگاه ها نیز فعالیت دارند.
تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون سونی اعم از LCD، LED، پلاسما و سینمای خانگی، تعمیر انواع موبایل و تبلت در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری، تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک، ترمیم تخصصی دوربین های دیجیتال و حرفه ای، ترمیم فوق تخصصی انواع سیستم های صوتی و تعمیرات کنسول های بازی، بخشی از خدمات نمایندگی رسمی سونی در مرکز سخت افزار ایران محسوب می شوند.

تعمیرات سونی

مرکز تعمیرات سونی فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های سونی به درون کشور شروع کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته می باشد.

مدیریت نمایندگی سونی همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات سونی با تکنولوژی‌های روز دنیا می باشد.
خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند.

کارشناسان مرکز تعمیرات سونی بخشی از دانش فنی خویش را از طریق آنالیز دستگاه های سونی و گردآوری اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری آنها کسب نموده اند. شما کاربران گرامی با حضور در مرکز تعمیرات سونی از تخصصی ترین خدمات مرتبط بهره مند گردید

لوازم خانگی سونی

تعمیر لوازم خانگی سونی

لوازم خانگی را می توان در شمار پر کاربرد ترین محصولات الکترونیکی به حساب اورد که در منازل مورد استفاده قرار داده می شوند.
وجود ابزار های صوتی تصویری و … در همه ی منازل ضروری می باشد و تصور زندگی بدون این محصولات تقریبا امکان پذیر می باشد.
با توجه به حجم کاربری بالای این دستگاه ها کاملا طبیعی می باشد که پس از مدتی دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشند.
تعمیر انواع تلویزیون، سینمای خانگی، ساندبار، سیستم های صوتی و سایر لوازم خانگی این برند، در واحدهای تخصصی نمایندگی sony انجام پذیر است
تعمیرکاران با تجربه و دوره دیده بر روند کار نظارت دارند و از بروز هرگونه خطا و اشتباه در روند تعمیرات لوازم خانگی سونی جلوگیری می کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

برای تعمیر تلویزیون سونی در ازادگان و هریک از مناطق آن کافی می باشد با نمایندگی سونی تماس بگیرید.
تیم تعمیرات تلویزیون سونی ، انواع مدل های LED، LCD و … این برند را با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا، عیب یابی و ترمیم می کنند.
همکاران ما در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران، خدمات تعمیر تلویزیون را به اقصی نقاط مختلف ارائه می دهند.
امکان تعمیر تلویزیون سونی در محل نیز فراهم می باشد تا هزینه و زحمتی بابت انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات متحمل نشوید.

تعمیر کنسول بازی سونی

یکی دیگر از خدمات نمایندگی Sony تعمیرات پلی استیشن می باشد که در سطح تخصصی به متقاضیان ارائه می گردد.
تعمیرکارانی که فرایند عیب یابی و ترمیم انواع پلی استیشن را انجام می دهند، سال ها در این زمینه تجربه کسب کرده اند.
آشنایی با جدیدترین متدهای تعمیراتی به تیم تعمیرات کنسول بازی سونی این امکان را داده می باشد که روند ترمیم را با بالاترین کیفیت به انجام برسانند.
به دلیل نوع کاربری پلی استیشن، این دستگاه امکان دارد دچار مشکلات متعددی گردد.
داغ کردن دستگاه، روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، روشن شدن چراغ های هشدار، هنگ کردن، عدم شناسایی دیسک و مواردی از این دست مهم ترین مشکلات کنسول های بازی می باشند.
در صورت مواجهه با هریک از این مشکلات می توانید با نمایندگی رسمی سونی تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فروش سونی

نمایندگی فروش سونی نیز یکی دیگر از بخش های نمایندگی رسمی سونی می باشد که به صورت تخصصی و متمرکز خدمات مربوط به فروش این محصولات را به کاربران در اقصی نقاط استان البرز ارئه می گردد.
همکاران ما علاوه بر عرضه آخرین مدل های لپ تاپ، تبلت، موبایل، تلویزیون و … سونی، راهنمایی های کاملی را نیز در این زمینه به شما ارائه می دهند.

با توجه به فعالیت نمایندگی سونی به شکل کاملا قانونی، شما عزیزان آگاه هستید از اصل بودن محصولات عرضه شده اطمینان کامل داشته باشید.
تیمی متشکل از چندین کارشناس مجرب فروش در این مجموعه حضور دارند که اطلاعات فنی لازم را در خصوص محصولات مورد نظرتان به شما ارائه خواهند داد.

گارانتی خدمات نمایندگی سونی

مدیریت نمایندگی سونی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی کرده  و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.
این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته می باشد.

تسلط کارشناسان نمایندگی سونی بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری تبلت ها و موبایل های سونی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

نمایندگی مجاز لپ تاپ سونی

آیا دنبال مجموعه ای تخصصی برای تعمیر لپ تاپ سونی خود می باشید؟
یا این که برای خرید یکی از مدل های این دستگاه به دنبال یک مرکز مجاز و معتبر می گردید؟
نمایندگی مجاز لپ تاپ سونی در مرکز سخت افزار با تمام توان تجهیزاتی و تخصصی خود در خدمات شما عزیزان می باشد.
این مرکز ضمن اخذ مجوز های مربوطه، در زمینه فروش و تعمیرات تخصصی انواع مدل های لپ تاپ برند sony فعالیت دارد.

یعنی شما عزیزان قادر هستید هریک از مدل های مد نظرتان را در این مجموعه به صورت اورجینال خریداری نمایید.
واحد تخصصی تعمیرات نیز تخصصی ترین سرویس های تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ را با استفاده از دستگاه های جدید و با کیفیت به متقاضیان ارائه می دهد.
همکاران ما ضمن توجه به اصل مشتری مداری تلاش می کنند که رضایت کاربران محترم را جلب کرده و مشکل آنها را به بهترین شکل برطرف کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما، با تیم پشتیبانی نمایندگی سونی تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین محصولات نمایندگی سونی

شرکتِ چندملیتی سونی یک سال پس از جنگ جهانی دوم، یعنی در سال ۱۹۴۶ تأسیس و راه اندازی شد.
در این سال دو مهندس ژاپنی با نام‌ های ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا شرکتی را بنا کرده اند که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند در آن فعالیت دارند.
اما تصور می کنید نخستین خروجی و محصول این شرکت چه بوده است؟
رادیو، تلویزیون، گوشی؟
هیچکدام.
اولین خروجی این شرکت یک پلوپز برقی بود که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد.
بالش الکتریکی گرم‌کننده دومین محصول این شرکت بود که موفقیت اندکی برای شرکت سونی به همراه داشت.

بنیان‌ گذاران سونی اما اختراعات و تولیدات خود را با پشتکار هر چه تمام‌تر دنبال کردند تا آن‌ که در سال ۱۹۵۷، موفق به ارائه‌ی نخستین رادیو های ترانزیستوری جیبی به دنیا شدند.
سونی یکی از شرکت‌ های باسابقه‌ ی حوزه‌ی الکترونیک می باشد که کاربران در دنیای امروز، آن را با تلویزیون‌ها و گوشی‌ های هوشمندش می‌ شناسند.

مزایای نمایندگی تعمیرات سونی

  • تکنسین های آموزش دیده
  • دارا بودن از تجهیزات هوشمند
  • مشاوره رایگان
  • گارانتی و ضمانت قطعات
  • دسترسی آسان به مرکز تعمیر
  • حفظ اطلاعات محرمانه
  • اولویت با تعمیر قطعات برای کاهش هزینه

  • خدمات تعمیر در محل
  • ارسال پیک رایگان
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعرفه ارزان تر از دیگر همکاران
  • سرعت بالا در تعمیر دستگاه
  • تضمین بهترین قیمت
  • ضمانت پس از تعمیر

هزینه تعمیر بستگی به خرابی و نوع تعمیر وسایل های شما دارد.
کلیه هزینه ها منصفانه می باشد و کل هزینه پس از تعمیر کامل تلویزیون دریافت می شود.

سرویس و خدمات سونی در آزادگان کلیه تعمیرات مربوط به تلویزیون سونی را با گارانتی تعمیر و سرویس می کند.

برای ارتباط بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.